SalisburyJonesSalisburyJones

Main Games Favorites Reviews Stats

Contact Info / Websites

All 21 movie Reviews


The Child That Smelt Odd The Child That Smelt Odd

Rated 5 / 5 stars

genius

...



strawbl and rasp strawbl and rasp

Rated 4 / 5 stars

hah good parody

to the last guy, this is a parody of some other toon called the everyday happenings of weebl and bob . I think you captured the the essence of it here with the clocks

lo pie



Good Time Merry Boys 3 Good Time Merry Boys 3

Rated 4.5 / 5 stars

yaaagh!!!

ahh thanks that made me smile



Dumped Dumped

Rated 0 / 5 stars

bahah

yhea i am single ...bummer , maybe i could date one of her chins , could you ask? that would be rad ....k peace



Hardcore Hardcore

Rated 5 / 5 stars

omg trauma!

thats too bad for grey man , is this based on any actual events? lol


D-e-W responds:

Lol! Nah. If it was the trauma man might come at me with his cane and medicine! Jk. I just made it up. Thanks for the review!


Sierra Mist Commercial Sierra Mist Commercial

Rated 3.5 / 5 stars

all 7's baby

hah that was funny , i think that'd be more like mountain dew though actaully. does sierra mist lower your sperm count omg ?


electricBIue responds:

LOL @ SPERM


Unlife Online Intro Movie Unlife Online Intro Movie

Rated 0.5 / 5 stars

no animie!

sorry im drunk right now....but i stilll hate that fake anime crap , actaully i dont like real anime so i guess this is worse , constructive criticism ok, the animation was choppy and did now hav a purpose



Mr Shibby 5 "Dodgeball" Mr Shibby 5 "Dodgeball"

Rated 5 / 5 stars

goodjaob

haha i was rollin at the mole! i liked how the turned to ghosts too , reminded me of old school super dodgeball for the NES



Maxwell's Silver Hammer Maxwell's Silver Hammer

Rated 5 / 5 stars

awesommmee

best flash i have seen all night!


bassman0115 responds:

WOOHOOOOOO, you made my day!


The Carrot Top Collection The Carrot Top Collection

Rated 0 / 5 stars

crap on wheels

this is crap on wheels, im throwing my entire 2.90 voting strength against this abominomination!